www.green.nhw.co.il ברירת-מחדל  English  Russian   עברית  |  English  |  Русский



ליעוץ: 09-9510981

        
    
בדיקת סמים  |  בדיקת סמים  |  60 -פרוביוטיקה 6 ביליון probiotics  |  הפרעות אכילה  |  תופעות הריון  |  פרוביוטיקה  |  L – גלוטמין ( GLN )  |  גרד בקרקפת  |  גרד באיבר המין הנשי  |  עור ,מחלות עור ונגעים עוריים  |  פתרון לנשירת שיער  |  ניהול אורך חיים בריא  |   פסוריאזיס  |  טרשת נפוצה  |  העור,מחלות עור וכיצד ניתן לעזור להן ע"י טיפול נטורופתי  |  ניקוי הגוף בריפוי בתזונה  |  אלומיניום  |  קרקפת שומנית  |  הקשר בין בדיקת שיער לגילוי מתכות כבדות, למחלת הסרטן  |  תזונה לנשים הרות ומניקות  |  הקשר בין בדיקת שיער למחלת הסרטן  |  מערכת חיסון חזקה עם מערכת עיכול בריאה  |  הקשר בין בדיקות שיער להחמרת האוטיזם בילדים  |  





 

פעילות גופנית

היום ברור מעל לכל ספק שפעילות גופנית מועילה לאדם לגופו ולנפשו, פעילות גופנית מסייעת לתפקוד תקין של כל מערכות הגוף השונות ומקטינה את הסיכונים של האדם לסבול ממחלות שונות או בעיות רפואיות שונות.

האדם שחי בעידן המאה ה-21 שונה לגמרי מהאדם שחי לפני כמה מאות שנים, מאמץ פיזי ופעילות פיזית היו חלק משגרת היום יום של כל אדם שחי במאה ה-18 ואילו היום שגרת החיים שלנו מנוונת ואת רוב הפעולות שלנו אנו מבצעים בעזרת מכשירים ומכונות ונעזרים בטכנולוגיה מתקדמת.
גם אורח החיים שלנו שונה לגמרי מאורח החיים של האדם שחי לפני 200 שנה. כל אלו הביאו לכך שהיום אנו כמעט ולא זקוקים לבצע פעולות פיזיות במהלך היום יום והדרך היחידה שלנו להפעיל את מערכות הגוף השונות הוא באמצעות פעילות גופנית יזומה.

סוגי פעילות גופנית :
פעילות גופנית היא מושג שכולל בתוכו מילון מונחים שלם הקשורים לפעילות גופנית, יש פעילות גופנית המיועדת לילדים, ויש פעילות גופנית המיועדת לגיל הזהב, יש פעילות גופנית המיועדת לנשים ומטרתה לשמור על צפיפות העצם של הנשים, ויש פעילות גופנית שהיא אירובית ופעילות גופנית אנאירובית, מה שבטוח הוא שפעילות גופנית היא הכרח המציאות בימינו ועלינו לדאוג להחדיר את הפעילות הגופנית לשגרת חיינו, ככל שנעה זאת מוקדם יותר כך נבטיח לעצמנו גוף בריא יותר, שמתפקד בצורה טובה יותר וכך נוכל למנוע מעצמנו סיכונים שונים כמו מחלות לב , או השמנה או סכרת.

מה נשיג בעזרת פעילות גופנית

1 . סיבולת לב ריאה- פעילות גופנית אירובית תבטיח לנו סיבולת לב ריאה טובה יותר , פעילות גופנית משפרת את פעילות מערכת הלב ומאפשרת ללב להיות עמיד בפני מאמצי לב ריאה , שריר הלב מתחזק ומצליח בכל פעימה להכניס יותר דם לגוף.

2. תפקוד תקין של מערכות הגוף השונות- פעילות גופנית מכל סוג שהוא בין אם זה יוגה ובין אם זה רכיבה על אופניים, מסייעת לתפקוד תקין של מערכות הגוף השונות, כל אדם שיעשה פעילות גופנית כלשהי באופן קבוע ובהתמדה מבטיח לעצמו שהוא עושה הכל למען פעילות תקינה של מערכות הגוף השונות.

3. הגדלת צפיפות העצם- פעילות גופנית מביאה לכך שגם מסת השריר וגם מסת העצם גדלים והעצמות והשרירים בגופנו הופכים להיות חזקים יותר ועמידים יותר, פעילות גופנית מסייעת ליציבות טובה יותר של הגוף, ותנועתיות טובה יותר של מערכות השרירים והשלד.

4. שיפור המטבוליזם בגוף - פעילות גופנית קבועה גורמת לשיפור המטבוליזם בגוף וכך אנו מונעים מצבים של הצטברות סוכרים או שומנים בגוף אשר עלולים לגרום למחלות כמו טרשת עורקים או סכרת.

5. תפקוד טוב יותר של כלי הדם- פעילות גופנית גורמת להרחבת כלי הדם ומונעת מצבים של הצרות כלי הדם , פעילות גופנית מבטיחה אספקת דם וחמצן טובה יותר לכל מערכות הגוף.


לייעוץ והדרכה חייגו : 09-9510981

 

 

 

 

         
המידע באתר זה אינו מהווה התוויה רפואית ו/או תחליף לכל טיפול תרופתי ו/או התייעצות עם רופא מטפל, בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל.
 
לייבסיטי - בניית אתרים