www.green.nhw.co.il ברירת-מחדל  English  Russian   עברית  |  English  |  Русский



ליעוץ: 09-9510981

        
    
בדיקת סמים  |  בדיקת סמים  |  60 -פרוביוטיקה 6 ביליון probiotics  |  הפרעות אכילה  |  תופעות הריון  |  פרוביוטיקה  |  L – גלוטמין ( GLN )  |  גרד בקרקפת  |  גרד באיבר המין הנשי  |  עור ,מחלות עור ונגעים עוריים  |  פתרון לנשירת שיער  |  ניהול אורך חיים בריא  |   פסוריאזיס  |  טרשת נפוצה  |  העור,מחלות עור וכיצד ניתן לעזור להן ע"י טיפול נטורופתי  |  ניקוי הגוף בריפוי בתזונה  |  אלומיניום  |  קרקפת שומנית  |  הקשר בין בדיקת שיער לגילוי מתכות כבדות, למחלת הסרטן  |  תזונה לנשים הרות ומניקות  |  הקשר בין בדיקת שיער למחלת הסרטן  |  מערכת חיסון חזקה עם מערכת עיכול בריאה  |  הקשר בין בדיקות שיער להחמרת האוטיזם בילדים  |  





כאבים מעמידה ממושכת

עמידה ממושכת היא פעולה שכיחה, אותה בני האדם ממלאים ביום יום, חלקם בעבודות שונות, או כחלק משגרת היום שלהם. חיילים לדוגמא צריכים לעמוד במקום למשך זמן ממושך, מבלי לדעת את הנזק שהדבר עלול לגרום לאורך השנים.
להלן מספר בעיות רפואיות שיכולות להיגרם ע"י עמידה ממושכת ובעקבותיה 
·     בעיות בכלי הדם- דלקות ורידים, מחלות דם שונות, כיבים שעלולים להתפתח באזור הרגליים, שלפוחיות דם שונות, בעיות בזרימת הדם הכללית ומחלות לב. הדבר נובע מחלץ רב המופעל על הרגליים בעמידה סטטית, שהיא פשוט מזיקה לגוף. גם הנעליים שלוחצות אל הרגל אינן מועילות בשלב הנ"ל, ושילוב של עמידה ממושכת בנעליים סגורות יגרום לבעיות רציניות בכלי הדם, כאשר הדבר נעשה לאורך זמן.
 
·     בעיות גב תחתון- אומנם, הגב התחתון יינזק הכי הרבה בעת מצב של עמידה סטטית ממושכת, אך גם אזורים רבים אחרים בגב עלולים לסבול מנזקים לתווך הארוך. חשוב להבין שהעקב ברגל הוא אזור שזקוק למנוחה מאסיבית בכול עת, והוא אזור רגיש במיוחד.
עמידה ממושכת- פתרונות-
·         נענוע הרגליים בתנועת שחרור כל כחצי שעה.
·         הרמת הרגליים ככל האפשר במסגרת העבודה.
·         אם המצב מחמיר, ניתן לשים שקית קרח על אזור הרגליים הכואבים, דבר שיעזור בהקלת הכאב.
·         נעליים מתאימות עדיפות בהרבה אל יופי ואלגנטיות. אם כואב לך בזמן הנחת הרגל בתוך הנעל, והרגשת
    כאב מסוים מופיעה בעת הליכה, עדיף להימנע מהליכה אם נעליים אלא. ניתן גם להיעזר במדרסים שונים,
    במצב של פלטפוס בעיקר, אך גם במצבים של רגל כואבת יתכן שיפור עם מדרסי רגליים.
·         מומלץ להימנע מנעלי עקב בעבודה אם אפשר, ואם לא, ניתן להכניס רפידה מיוחדת לאזור העקב למניעת
    כאבי גב ורגליים. כמו כן, אם לנעל יש ביטנת עור הדבר צפוי לעזור, כאשר מדובר לא רק בנעלי עקב.

       מוקד זמין 24 שעות לפנייה מהירה 09-9510981
                                                                 

 
         
המידע באתר זה אינו מהווה התוויה רפואית ו/או תחליף לכל טיפול תרופתי ו/או התייעצות עם רופא מטפל, בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל.
 
לייבסיטי - בניית אתרים