טיפים לתזונה בריאהטיפים לתזונה בריאה
 
                      
         

www.green.nhw.co.il ברירת-מחדל  English  Russian   עברית  |  English  |  Русский



ליעוץ: 09-9510981

        
    
בדיקת סמים  |  בדיקת סמים  |  60 -פרוביוטיקה 6 ביליון probiotics  |  הפרעות אכילה  |  תופעות הריון  |  פרוביוטיקה  |  L – גלוטמין ( GLN )  |  גרד בקרקפת  |  גרד באיבר המין הנשי  |  עור ,מחלות עור ונגעים עוריים  |  פתרון לנשירת שיער  |  ניהול אורך חיים בריא  |   פסוריאזיס  |  טרשת נפוצה  |  העור,מחלות עור וכיצד ניתן לעזור להן ע"י טיפול נטורופתי  |  ניקוי הגוף בריפוי בתזונה  |  אלומיניום  |  קרקפת שומנית  |  הקשר בין בדיקת שיער לגילוי מתכות כבדות, למחלת הסרטן  |  תזונה לנשים הרות ומניקות  |  הקשר בין בדיקת שיער למחלת הסרטן  |  מערכת חיסון חזקה עם מערכת עיכול בריאה  |  הקשר בין בדיקות שיער להחמרת האוטיזם בילדים  |  





טיפים לתזונה בריאה

1. חשוב להחליף את אחת הארוחות שלנו ביום לארוחה של פירות וירקות, מי שיותר אוהב פירות ומתחבר יותר למתוק זה מצויין וגם ירקות זה מצויין, אפשר גם לשלב J. פירות וירקות עוזרים לנו גם בזירוז חילוק החומרים בגוף, גם עוזרים בניקוי הרעלים, אנטיאוקסידנטים. למעשה יש בהם רק יתרונות! כמובן שמבחינת הערך הקלורי, הויטמינים והמינרלים שהם מספקים לנו הם בעצם הדברים הכי חשובים שאנחנו יכולים לצרוך.
 
2. חשוב לשלב כמה שיותר פחמימות מורכבות בתזונה שלכם, ביניהם שיהיו סיבים תזונתיים שהם תורמים לתחושת השובע וממלאים אותנו לאורך זמן
3. לפני שאנחנו נתחיל את היום, נקפיד לשתות לפחות 2 כוסות מים. מומלץ להוסיף מעט לימון וכפית שמן זית
4. לאחר אימון כוח, אנחנו נצטרך להשלים את כמות החלבונים שהגוף צריך. מומלץ מאד לקחת גביע קוטג'- יש בו בערך את כמות החלבונים שהאדם הממוצע צריך לצרוך
5. כלי חשוב לשמירה על תזונה נבונה ובריאה: תכנון. כאשר אנו מתכננים את היום שלנו מבחינת אכילה, אנחנו הרבה יותר מסודרים וכך יש לנו שליטה טובה יותר במה שאנחנו אוכלים. הקדישו 2 דקות בבוקר לבדוק מהו הלו"ז שלכם, איך אתם אוכלים, מה תאכלו וכמה תאכלו. ההמלצה היא לחלק את היום ל-6 ארוחות קטנות יחסית, 3 יותר גדולות ובין 2-3 קטנות יותר כשהמרווחים הם בין 3-4 שעות מארוחה לארוחה. זכרו- תכנון יביא אותנו לאכילה בריאה יותר, מושכלת יותר ונבונה יותר
 
6. מוצר המזון החשוב ביותר בתפריט שלנו- הירקות. משלל הצבעים ומכל הסוגים. ירקות בעצם הם האנטיביוטיקה של הטבע, יש בהם מינרלים וויטמינים ובעצם הם מרכיבים את המצרך הכי בסיסי שהגוף שלנו צריך ולכן חשוב לשלב ירקות עם כל דבר- בארוחת הבוקר, בארוחת הצהריים ובארוחת הערב. הממלצה של משרד הבריאות היא לאכול לפחות 5 ירקות ביום מ- 5 צבעים שונים. ההמלצה שלנו היא בעצם להכניס את הירקות לכל ארוחה שאפשר. לדוגמא משהו שהוא קל להכנה: אנטיפסטי. אפשר לשים את כל הירקות שיש לכם בבית- כרובית, ברוקולי, חציל, פטריות, גמבה,קישואים ופשוט כל מה שיש. נפרוס ונכניס לתבנית, להזליף מעט שמן זית ומלח גס ולתנור! מעדן מלכים! כארוחה, כנשנוש, כתוספת. מומלץ ובכל שעות היום.
אז כמה ירקות אתם אוכלים ביום עם היד על הלב? הגדילו את הכמות!


       מוקד זמין 24 שעות לפנייה מהירה 09-9510981
                                                                 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
         
המידע באתר זה אינו מהווה התוויה רפואית ו/או תחליף לכל טיפול תרופתי ו/או התייעצות עם רופא מטפל, בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל.
 
לייבסיטי - בניית אתרים