www.green.nhw.co.il ברירת-מחדל  English  Russian   עברית  |  English  |  Русский



הזמן מוצר עכשיו





  צרו קשר בסמס:054-6686122 מוקד :09-9510981    
    
בדיקת סמים  |  בדיקת סמים  |  180 כמוסות -פרוביוטיקה 6 ביליון probiotics  |  הפרעות אכילה  |  תופעות הריון  |  פרוביוטיקה  |  L – גלוטמין ( GLN )  |  גרד בקרקפת  |  גרד באיבר המין הנשי  |  עור ,מחלות עור ונגעים עוריים  |  פתרון לנשירת שיער  |  ניהול אורך חיים בריא  |   פסוריאזיס  |  טרשת נפוצה  |  העור,מחלות עור וכיצד ניתן לעזור להן ע"י טיפול נטורופתי  |  ניקוי הגוף בריפוי בתזונה  |  אלומיניום  |  קרקפת שומנית  |  הקשר בין בדיקת שיער לגילוי מתכות כבדות, למחלת הסרטן  |  תזונה לנשים הרות ומניקות  |  הקשר בין בדיקת שיער למחלת הסרטן  |  מערכת חיסון חזקה עם מערכת עיכול בריאה  |  הקשר בין בדיקות שיער להחמרת האוטיזם בילדים  |  

טיפים להורדת נפיחות בבטן

אין אחד שלא מכיר  את הרגשת הנפיחות בבטן ,במיוחד אחרי ארוחות שישי וארוחות החגים. אז מה עושים כדי להילחם בתופעה? קודם כל חשוב לדעת שנפיחות בבטן היא תופעה שכיחה ונורמלית, ויש כמה דרכים להילחם בה אם מקפידים לבצע כמה שינויים בחיי היום יום שלנו. לכן אם תקפידו על כמה מהטיפים המובאים לעיל בכתבה, תוכלו להרגיש תוך זמן קצר איך נעלמת לכם הנפיחות בבטן  שנגרמת מסיבות שונות כגון: תזונה לא נכונה, חוסר פעילות גופנית ועוד.

אז מה חשוב לנו על מנת להימנע מנפיחות בבטן:
  1. ראשית יש להקפיד על ארוחות מסודרות וקבועות, כלומר ארוחות עיקריות של בוקר,צהריים, ערב ובנוסף חלוקה לארוחות ביניים קטנות במהלך היום אשר ייתנו לנו  את הדלק להמשך היום, ביניהם תוכלו להכניס חטיף אנרגיה, פרי ועוד.
  2. הקפידו לאכול בשעות קבועות, לאכול בשעות מסודרות וקבועות. לכולנו יש לחצים וסדר יום לחוץ שכולל בתוכו החזרה של הילדים מהגן ,עבודות בית ועוד. אך אם נקפיד על אכילה בשעות קבועות רק נרוויח מזה בעתיד ונשמור על הבריאות שלנו לאורך זמן, כי מספיק שדילגנו לארוחת הערב וכבר אנו גורמים לנו עם הזמן נפיחות בבטן ( חוסר קלוריות מספיק שגורר למתוקים וכו' )והכי גרוע הגוף מתרגל לכך.
  3. פעילות גופנית, היא מאסט לבריאות שלנו וחשוב להקפיד על פעילות בין 3-4 בשבוע בין אם זה חדר כושר או חוג. חוסר פעילות גורם לחוסר זרימת דם ועם הזמן לבעיות בריאותיות ובין היתר לנפיחות בבטן. לכן אל תוותרו על פעילות ספורטיבית, היא יכולה להיות חצי או 45 דקות או אפילו רבע שעה רק הקפידו לעשות אותה.
  4. רוב גופנו הוא מים ,לכן לע מנת לשמור על בריאות שאר איברי הגוף יש להקפיד על 10 כוסות מים ביום וזאת על מנת שגופנו יתפקד כמו שצריך ולא יתייבש. ככל שתשתו יותר מים תראו איך הוא משפיע על העור שלכם בין אם זה עור הפנים,ידיים, גוף ועוד.
  5. לסיבים תזונתיים יש יתרון לפעילות סדירה של מערכת העיכול, ולכן לא סתם אנו רואים בפרסומות בטלויזיה עד כמה הם משפיעים בהורדת נפיחות בבטן. לסיבים אכן יש תפקיד חשוב בהורדת נפיחות בבטן לכן חשוב לשלב אותם בארוחות שלנו
  6. הורידו לגמרי מהתפריט את המשקאות המוגזים, מחקרים הראו שמשקאות מוגזים גורמים לנפיחות בבטן במיוחד שצורכים אותם לאורך תקופה ארוכה.כך שהשאירו מחוץ למקרר את הספרייט, שוופס, קוקה קולה ושאר המיצים המוגזים והכניסו מיצים טבעיים.
  7. הכניסו לתפריט שלכם קטניות: חומוס, עדשים,אפונה, שעועית ועוד, אך אל תפריזו בהם. וכמובן אל תשכחו את הפרוביוטיקה  הטבעית שהיא: שום,בצל, כורכום בתוך אורז או מאכלים שונים. כי לא משנה איזה תוסף מזון תיקחו אין כמו פרוביוטיקה טבעית.

בסופו של דבר אתם אלה ששולטים על הגוף שלכם ועל מה שאתם מכניסים אליו, הקפידו ליישם כמה מהטיפים בחיי היום יום שלכם ותרגישו את ההבדל תוך כמה חודשים ולאורך תקופה ארוכה.
 
 
       מוקד זמין 24 שעות לפנייה מהירה 09-9510981
                                                                 

 
 
 
 


 
         
המידע באתר זה אינו מהווה התוויה רפואית ו/או תחליף לכל טיפול תרופתי ו/או התייעצות עם רופא מטפל, בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל.
                                                           *נאוה בויום - מומחית בנטורופתיה והומאופתיה ואינה רופאה ברפואה קונבנציונאלית בתואר M.D                 
 
לייבסיטי - בניית אתרים